שאלות כלליות

19.3.17 שאלות 14,15,19,20

 
תמונה של נעמה-יהודית אלה-בן-ליש
19.3.17 שאלות 14,15,19,20
על ידי נעמה-יהודית אלה-בן-ליש בתאריך 17/10/2017, 09:50
 

שאלה 14 - לא הבנתי איך הם הגיעו לביטוי שהגיעו אליו 

אם הבנתי נכון הם השתמשו בזהות של קוסינוס של זווית כפולה ושכחו להקליד את ה 2 (חץ כחול)?

בנוסף לא הבנתי מאיפה הגיעו כל האיברים האלה במונה ובמכנה (מסומנים באדום) ניסיתי לכפול בהם ובמספר ההופכי שלהם כדי להגיע לביטויים האלה ללא הצלחה.. 

 

שאלה 15 - האם הכוונה שאני אגזור 6 פעמים ואציב  לפי הנוסחה של נגזרת של מכפלה? או שיש שיטה קצרה יותר שפיספסתי

שאלה 16 - זה אמור להיות מהנושא של וקטורים? למה זה קשור?

שאלה 19 - אם הבנתי נכון, צריך למצוא פונקציה הפוכה לפונקציה הנתונה ולגזור.

האם למדנו איך למצוא פונקציה הפוכה ללוגריתם? חיפשתי בהרצאות של פרק הפונקציות המעריכיות ולא מצאתי.

 

תודה 

תמונה של מיכל קליינשטרן
תשובה ל: 19.3.17 שאלות 14,15,19,20
על ידי מיכל קליינשטרן בתאריך 17/10/2017, 10:56
 

14: למטה בפיתרון כתוב את הפיתוח. מה מציבים במכנה אחרי הפיתוח?

בהמשך רוצים להגיע למצב של סינוס של ביטוי ששואף לאפס חלקי אותו ביטוי אז מסדרים את הפונקציה הנתונה (מבלי לשנות אותה) בכדי שתהיה בצורה הרצויה.

15: אפשר לראות חוקיות אחרי שתי גזירות

16: אכן וקטורים 

https://m.youtube.com/watch?list=PLW3u28VuDAHLxBWDKAnzIdj0Nvl7VV7ly&v=7eUrmf8i0PA

וגם קליפים 21 עד 23 באותו פרק

19:  קליפים 8 עד 10 בפרק פונקציות מעריכיות