הודעות ועידכונים

בעיות בהעלאת הקלטות זום לענן

בעיות בהעלאת הקלטות זום לענן

על ידי אביגיל ברזילי בתאריך
מספר תגובות: 0

שלום רב,

 

משתמשי zoom בענן חווים בימים האחרונים עיכובים משמעותיים בתהליך עיבוד ההקלטות: הקלטות נותרות במצב processing במשך מספר ימים לאחר ביצוע ההקלטה וקובץ הוידאו איננו נגיש ולא ניתן לשיתוף. התופעה דווחה גם על ידי משתמשים מבית הטכניון וגם על ידי משתמשי zoom במוסדות אקדמיים אחרים. 

 פנינו לתמיכה של zoom עם תיאור מפורט של הבעיה, וביקשנו בדיקה וטיפול בתקלה בהקדם האפשרי. אנו בקשר רציף איתם וממתינים לפתרון.

 בינתיים אנו ממליצים לנקוט בצעדים הבאים:

  1. מי שמבצע הקלטות לשימוש א-סינכרוני - מומלץ לעבור להקלטות באמצעות פנופטו. אנא ראו הנחיות כאן https://moodle.technion.ac.il/mod/url/view.php?id=742073.
  2. אלו מכם המבצעים הקלטות של שיעורים מקוונים בהשתתפות סטודנטים, אנא בצעו את ההקלטות למחשב (במקום לענן) ולאחר מכן העלו את ההקלטות ישירות לפנופטו לפי ההנחיות שכאן https://moodle.technion.ac.il/mod/page/view.php?id=766069.

היות והתקלה איננה בשליטתנו אין לנו דרך לדעת מתי נקבל פתרון לתקלה, אך אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לקדם את הנושא.

 

בברכה,

צוות המרכז לקידום הלמידה וההוראה