חלוקה לקבוצות באמצעות קובץ Excel

שלב א: הכנת קובץ משתתפים לפי קבוצות

צרו קובץ אקסל ובו שלוש עמודות (סדר העמודות חשוב):

  1. עמודה 1: ת"ז של הסטודנט (9 ספרות ללא מקפים או רווחים). על מנת ליצור עמודה של ת"ז כך שיהיו 9 ספרות באופן אוטומטי באקסל יש לבצע את הפעולה הבאה:
    • סמנו את על העמודה.
    • ב"עיצוב תאים" (Format cells) יש לבחור "מותאם אישית" (Custom) וב "Type" להקליד 000000000.
    • אישור
  2. עמודה 2: מספר (או שם) הקבוצה
  3. עמודה 3: אוסף הקבוצות המתאים

בשורה הראשונה רשמו את כותרות העמודות (לא ערכים).

שמרו את הקובץ בפורמט CSV comma delimited.

שימו לב: ניתן לבנות קובץ עם עמודה 1 בלבד במידה ומעוניינים רק להוסיף משתתפים לאתר הקורס ללא חלוקה לקבוצות. כמו כן, ניתן ליצור קובץ עם עמודות 1 ו2 בלבד, במידה ואין צורך באוסף קבוצות.

שלב ב: הגדרת הקורס לפעילות בקבוצות

עבור עבודה בקבוצות, הגדירו את האתר לעבודה בקבוצות לפי ההנחיות שכאן https://moodle.technion.ac.il/mod/page/view.php?id=622272. במידה ושלב זה כבר בוצע - אין צורך לבצע אותו פעם נוספת.

שלב ג: הזנת המשתתפים לקבוצות

  • כנסו לאתר הקורס ובסרגל העליון לחצו על "ניהול הקורס" (אייקון עם שלושה גלגלי שיניים) ובחרו "משתתפים".
  • עמוד שיפתח לחצו על גלגל השיניים הבודד בפינה השמאלית העליונה ובחרו "הרשמה כוללת"

יפתח העמוד הבא:

  • צרפו את הקובץ שהוכן בשלב א'.
  • שנו את שדה ה"קידוד" ל "windows-1255".
  • וודאו שהתפקיד הוא "סטודנט".
  • לחצו על "בצעו הרשמה של משתמשים לקורס שלי".

בקורסים גדולים במיוחד התהליך יכול לקחת כמה דקות. ישלח מייל אישור על ביצוע הפעולה.

שינוי אחרון: 30/03/2020, 12:38