חלוקה לקבוצות באמצעות קובץ Excel

שלב א: הכנת קובץ משתתפים לפי קבוצות

צרו קובץ אקסל ובו שתי עמודות (סדר העמודות חשוב):

  1. עמודה 1: ת"ז של הסטודנט (9 ספרות ללא מקפים או רווחים). על מנת ליצור עמודה של ת"ז כך שיהיו 9 ספרות באופן אוטומטי באקסל יש לבצע את הפעולה הבאה:
    • סמנו את על העמודה.
    • ב"עיצוב תאים" (Format cells) יש לבחור "מותאם אישית" (Custom) וב "Type" להקליד 000000000.
    • אישור
  2. עמודה 2: מספר (או שם) הקבוצה

בשורה הראשונה רשמו את כותרות העמודות (לא ערכים).

שמרו את הקובץ בפורמט CSV comma delimited.

שלב ב: הגדרת הקורס לפעילות בקבוצות

בצעו שלב זה רק במידה וישנה חשיבות לעבודה בקבוצות באתר. במידה והמטרה היא להוסיף משתמשים, ללא חשיבות לקבוצות, ניתן לדלג על שלב זה.

  • כנסו לאתר הקורס ובסרגל העליון לחצו על "ניהול הקורס" (אייקון עם שלושה גלגלי שיניים).
  • בחרו "עריכת הגדרות הקורס"
  • תחת "קבוצות" שנו את "מצב קבוצה" ל "קבוצות נפרדות"

שלב ג: הזנת המשתתפים לקבוצות

  • כנסו לאתר הקורס ובסרגל העליון לחצו על "ניהול הקורס" (אייקון עם שלושה גלגלי שיניים) ובחרו "משתתפים".
  • עמוד שיפתח לחצו על גלגל השיניים הבודד בפינה השמאלית העליונה ובחרו "הרשמה כוללת"

יפתח העמוד הבא:

  • צרפו את הקובץ שהוכן בשלב א'.
  • שנו את שדה ה"קידוד" ל "windows-1255".
  • וודאו שהתפקיד הוא "סטודנט".
  • לחצו על "בצעו הרשמה של משתמשים לקורס שלי".

בקורסים גדולים במיוחד התהליך יכול לקחת כמה דקות. ישלח מייל אישור על ביצוע הפעולה.

שינוי אחרון: 22/08/2019, 11:54